سطح کراتینین می باشد در حدود 1.7 پس از پیوند باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین می باشد در حدود 1.7 پس از پیوند باید چه کار کنم

سطح کراتینین من حدود 1.7 بعد از پیوند من چه باید بکنم؟ سطح کراتینین بالا از علائم شایع پس از پیوند است، بنابراین این سوال این است که با بسیاری از مردم نگران است.

شما سطح کراتینین خوب اما کمی در سمت بالاتر به نظر می رسد. اما این چیزی است که دکتر به تصمیم به کاهش میلی گرم خود را یا نه بسته به نتایج دیگر شما است. در روز های اولیه، سطح همیشه بالاتر که به تدریج و بعد پایین آمدن در شما با دوز مواد مخدر بسیار کمتر بماند. کراتینین 1.7 خوب است و نیازی به نگرانی زیاد در مورد آن. شما همیشه باید به یاد داشته باشید برای حفظ مصرف آب خود را به طور منظم و نه استرس به خصوص برای اولین 1 سال. هر گونه نوسانات در خواندن برای چند ماه اول کاملا طبیعی است.

در واقع، یک بار سطح کراتینین شما بالا می رود، وحشت نکنید، شما باید بدانید که روشن دلایل تحت، سپس اقدامات مربوط به ایجاد. ارتفاع از سطح کراتینین سرم حکم ارزیابی بیشتر توسط نفرولوژیست است. عوارض ادراری، رد پیوند، عفونت و مسمومیت دارویی نیاز به رد کرد. چند آزمون مانند سونوگرافی، و کار تا نیازهای خون انجام شود.افزایش تدریجی کراتینین بیش از یک مدت زمان طولانی تر نشانه ای از رد مزمن است. این نیز با پروتئین در ارتباط است. بیوپسی نیز ممکن است مشخص شده باشد.

عفونت جدی ترین تهدید برای دریافت کننده کلیه است و از این رو اجتناب از رفتن به محل شلوغ و حفظ بهداشت شخصی خوب است. شما هرگز نباید زمان مصرف دارو خود را از دست بدهند.

اطمینان حاصل کنید که سهام کافی از مواد مخدر و فراموش نکنید که برای انجام یک دوز چند تنها در مورد شما در جایی گیر کرده است.

فرم بالا ما می توانید که کراتینین 1.7 پس از پیوند شاید بازتاب طبیعی را ببینید، بنابراین هیچ تصمیم گیری کنید قبل از آرایش می دانید پاک کردن دلایل زمینه ای. آیا نیازمند هر گونه کمک، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما توصیه رایگان برای شما فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: کراتینین، کراتینین 1 , 7، سطح کراتینین 1 , 7 پس از پیوند ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: